Програм плаћене обуке за саветника за клијенте за све студенте и дипломце Универзитета у Крагујевцу
Драги студенти и дипломци,
Opportunity banka a.d. Novi Sad расписала је конкурс за програм обуке за саветника за клијенте и са задовољством позива све заинтересоване кандидате да узму учешће на овом конкурсу и уколико буду одабрани, стекну драгоцено искуство у овој компанији.
- Предвиђено време трајање праксе: 3 месеца.
- Радно време сарадника продаје је од 8 до 16 часова (понедељак–петак).
- Место одржавања праксе: филијала OBS банке у Крагујевцу.
У плану је отварање пословнице у Великој Плани која покрива територију Свилајнца, Жабара и Смедеревске Паланке. Постоји могућност рада и у отвореним пословницама у Пожаревцу, Тополи, Чачку и Новом Београду.
- Новчана накнада: у питању је плаћена пракса, и то: 25000 динара месечно, као и додатни варијабилни бонус од 1000 динара за сваки успешно реализован кредит преко сарадника продаје.
- Запослење: по завршетку обуке постоји могућност запослења као саветника за клијенте.
- Рок за пријаву: 15. јул.
- Потребно је да доставите CV и потврду са факултета на мејл:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Профил кандидата:
- Дипломци и студенти Универзитета у Крагујевцу млађи од 34 године.
- Изражене презентацијске и комуникационе вештине;
- Познавање потреба циљне групе (пољопривредници, предузетници и пензионери);
- Пожељно је познавање живота у руралним срединама;
- Обавезна је возачка дозвола Б категорије ради могућности посете клијената.
Opportunity banka a.d. Novi Sad део је међународне мреже банака и микрофинансијских организација “Opportunity International“ која је основана 1971. године у Чикагу и данас има преко 4 милиона клијената у 22 земље света. Opportunity banka (OBS) је микрофинансијска банка која обезбеђује кредите и друге финансијске услуге предузетницима, микро и малим предузећима, руралним домаћинствима и пољопривредним газдинствима у Републици Србији, као и другим клијентима који имају отежан приступ финансијским услугама.
Клијенти Opportunity банке су пољопривредници, предузетници и пензионери која имају отежан приступ финансијским средствима. Управо из тог разлога запослени иду до клијената, што њима штеди време и новац, пружају им подршку у виду савета и едукације – како могу што боље да искористе производе банке у циљу унапређења свог животног стандарда. Проласком кроз овај програм полазници ће имати могућност да стекну основна знања рада у банци, вештине продаје банкарских производа и контакта са клијентима.