Књига Управљање иновацијама и развој новог производа свеобухватно, научно утемељено и практично корисно објашњава релевантне димензије, изазове и претпоставке управљања иновацијама и развоја новог производа.
Књига омогућава разјашњавање релевантних концепата и различитих врста иновација, уз посебну пажњу посвећену дигиталним, еколошким и социјалним иновацијама. Такође, књига пружа сазнања о одговарајућим факторима иновативности, иновационим стратегијама, претпоставкама креирања иновативне организације, организационој креативности, иновационом процесу, националном иновационом систему, заштити интелектуалне својине, као и односу између управљања операцијама и иновација. Истовремено, у циљу детаљног елаборирања процеса развоја новог производа, приказана је свака фаза процеса развоја новог производа, почев од идентификације стратегијских могућности, развоја концепта производа, евалуације концепта, до развоја и лансирања новог производа на тржиште.