Књига Пословно одлучивање на свеобухватан, једноставан и илустративан начин описује природу процеса доношења одлука у организацијама, које се разликује по начину одлучивања, типу проблема, актерима одлучивања и хијерахијском нивоу на коме се одлуке доносе. Посебна пажња је посвећена менаџерском одлучивању, као најзначајнијој активности коју менаџери обављају. Разумевање елемената, фактора, фаза и модела одлучивања, укључујући психолошке и социолошке аспекте пословног одлучивања, омогућава стварање целовите слике о квалитету одлуке као његовом исходу.
Књига пружа сазнање о томе да примена модела рационалног одлучивања неће apriori омогућити доношење добрих одлука, већ да је потребно разумети понашање доносилаца одлука у реалном окружењу. Сходно наведеном, аутор је истраживао природу пословног одлучивања из бихевиористичке перспективе. Бихевиористички приступ омогућава разумевање емоционалних и когнитивних пристрасности доносилаца одлука које обликују расуђивање доносилаца одлука, а развој свести о њиховом утицају и могућим грешкама у одлучивању је од изузетног значаја за доношење добрих одлука.
Књига је намењена студентима на свим нивоима студија у области пословне економије и менаџмента, као и сваком појединцу који жели да унапреди доношење одлука у приватном животу, као и професионалном окружењу. Посебно може бити корисна менаџерима као доносиоцима одлука у реалном пословном амбијенту.