У оквиру наставних предмета Менаџмент људским ресурсима и Стратегијски менаџмент, Катарина Шоњић, Employer branding консултанткиња, одржала је радионицу на тему ,,Како искористити искуство запослених за дизајн бренда послодавца?”
Упркос својим годинама, Катарина је својим радом изградила свој бренд и стекла значајно искуство у области управљања људским ресурсима. Заједно са својим тимом допринела је креирању Employer Brand Sprint, који представља скуп алата приликом развоја стратешких процеса. Покренула је Empple Festival који окупља експерте, даје увид у локално тржиште и награђује најуспешније пројекте из области бренда послодавца.
,,Јасно је да уочи кризе сви трошкови пролазе кроз оптимизацију. Рекла бих да су маркетинг/employer branding/HR буџети доживели озбиљан удар – логично уочи кризе и несигурности бизниса. Једна кул особа ми је рекла: “Са смањењем буџета, имаш много више простора за креативност.” И, слажем се. Кад немаш буџет, остане ти само креативност.” истакла је Катарина на самом почетку приче о изградњи бренда послодавца.
Катарина је нашим студентима кроз интерактивну радионицу омогућила да разумеју важност искуства запослених приликом развоја бренда послодавца. Користећи конкретне стратешке алате студенти су добили одговоре на питање који су разлози због којих се запослени одлучују да буду део неког система и зашто је ово једна од најважнијих вештина за успешно управљање брендом послодавца. У оквиру ове радионице студенти су имали прилику да се упознају са основним алатима за мапирање тренутног искуства. Рад у тимовима и решавање студије случаја омогућили су им да се открије начин на који се ови принципи примењују. Уз бројне примере из праксе, дат је јасан увид у вредности изградње бренда послодавца и зашто је ово једно од кључних питања којима се баве данашњи консултанти у области управљања људским ресурсима.
,,Студенти су они којима је потребно да упијају корисне и практичне ствари. Примарно их занима шта могу да науче, како могу да упознају неку област, улогу или особу. Дакле, ова вредност може бити конкретан алат или методологија, али и квалитетна информација или савет. Како доћи до …, Како се прилагодити …, Како постати … Кроз давање вредности се ствара најбоља могућа перцепција бренда. У том случају није потребно да постоји уводна прича о предавачу, компанији – сами ће се заинтересовати, питати и помислити: Желим да радим са овим људима!” рекла је Катарина.
Кроз овакав вид наставе трудимо се да студентима пружимо увид у начин на који се конкретни алати примеју у пракси, као и на који начин теоријско знање даје одговарајућу потпору у решавању практичних проблема. Подстичемо све студенте да улажу у своје функционално знање и да учешће на оваквим догађајима може имати значајан утицај на будући развој њиховог каријерног пута.