Дана 27.09.2024. године Економски факултет Универзитета у Крагујевцу и IAA Srbija (International Advertising Association) потписали су Споразум о сарадњи, чији је циљ успостављање дугорочне и системске сарадње академске заједнице и привреде у сфери маркетиншких комуникација. IAA представља највећу и најрепрезентативнију струковну асоцијацију у области маркетинга, а овај вид сарадње ће студентима омогућити приступ најсавременијим информацијама и стицање практичних знања неопходних за успех у овом динамичном сектору.
Споразум о сарадњи, који су потписале проф. др Милена Јакшић, деканица Економског факултета, и Јелена Ивановић, извршна директорка IAA Srbija, укључује низ активности као што су предавања истакнутих стручњака из праксе маркетинга o најновијим трендовима у бизнису, омогућавање студентима да сазнају које могућности им пружа рад у маркетинг струци, заједничка истраживања, приступ радовима реномираног Effie Awards такмичења, као и подршка у писању научних радова из области маркетинга.