Nastavnik
Anđelković Đ. Slobodan
Važne informacije
- Materijali za nastavu
- Rezultati ispita i kolokvijuma
- Vesti
Status predmeta
Izborni, IV semestar, Modul: Upravljanje poslovanjem
Broj ESPB
13Cilj predmeta
Cilj predmeta je da se ukaže na primenu planova ekperimenata i u sklopu kvantitativnih metoda posebno na primenu multivarijacione analize u rešavanju višedimenzionalnih problema u oblasti marketinga.
Ishod predmeta:
Ishod predmeta je primena sistematskog i objektivnog pristupa u dobijanju marketinških informacija za potrebe donošenja odluka. Na toj osnovi, i razvoj sadržaja marketing informacionih sistema.
Sadržaj predmeta:
- Planovi eksperimenata i analiza varijanse
- Višedimenzionalni linearni regresioni model tražnje
- Kanonička i diskriminaciona analiza
- Faktorska i klaster analiza
Literatura:
- Anđelković, S. 2001. Ponašanje potrošača u marketing istraživanjima, VPŠ, Beograd.
- Hanić, H. 2005. Istraživanje tržišta i marketing informacioni sistem, Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Beograd.
- Aker, D., Kumar, V., Dej, Dž. 2008. Marketinško istraživanje, Ekonomski fakultet, Beograd.
Broj časova aktivne nastave
Broj časova aktivne nastave: |
predavanja: |
Studijski istraživački rad: |
Metode izvođenja nastave
Predavanja, diskusija, analiza primera iz poslovne prakse
Ocena znanja
Usmeni ispit. Seminarski rad. Prezentacija.